Az általunk ismert esetek alapján azonban az illetĂ©kekkel kapcsolatos rĂ©szletfizetĂ©si kĂ©relmekrĹ‘l jĂłval gyorsabban, általában nĂ©hány hĂłnap alatt szokott dönteni a hatĂłság. A nyugdĂjvĂ©delmi megbĂzott válaszának ellentmondani látszik a Nemzeti AdĂł- Ă©s Vámhivatal (NAV) válasza is.
Selemczi esete kivétel?
A NAV megkeresĂ©sĂĽnkre adott tájĂ©koztatása szerint a hatĂłsághoz beĂ©rkezĹ‘ rĂ©szletfizetĂ©si kĂ©relmek elbĂrálása folyamatos, Ă©s bár „nĂ©hány esetben elĹ‘fordul az ĂĽgyintĂ©zĂ©si határidĹ‘ tĂşllĂ©pĂ©se, de ilyen esetekben sem Ă©vekrĹ‘l van szó”. A NAV válaszában kitĂ©rt arra, hogy a 2007. Ă©vben lezajlott illetĂ©khivatali integráciĂł (ekkor vonták az addigi illetĂ©khivatalt az adĂłhatĂłság alá) következtĂ©ben kialakult ĂĽgyirat-felhalmozĂłdást 2010. elsĹ‘ negyedĂ©vĂ©ben munkaerő‑átcsoportosĂtás következtĂ©ben már megoldották, Ă©s általánosságban elmondhatĂł, hogy a feladatellátás azĂłta is a rendes ĂĽgymenet szerint zajlik a jogszabályban meghatározott ĂĽgyintĂ©zĂ©si határidĹ‘ betartása mellett. A 2010. Ă©vrĹ‘l származĂł kĂ©relmek nyomán megkezdett, áthĂşzĂłdĂł ĂĽgyek mĂ©g vannak folyamatban, de ezek jellemzĹ‘en mĂ©g a törvĂ©nyes ĂĽgyintĂ©zĂ©si határidĹ‘n belĂĽl zajlanak - Ărta a NAV kommunikáciĂłs osztálya.
A cikk folytatása ide kattintva Ă©rhetĹ‘ el a HĂrszerzĹ‘.hu-n. |