JegyzĹ‘könyv tanĂşsĂtja, hogy legkorábban ennek a tanĂ©vnek a második felĂ©re ĂgĂ©rik az anyagellátĂł rendszer ĂşjbĂłli kiĂ©pĂtĂ©sĂ©t. Azt az átlagos ismeretekkel rendelkezĹ‘ veszprĂ©mi polgár nyilván nem tudja, hogy ami jĂłl működött, azt az elsĹ‘ adandĂł alkalommal, -mielĹ‘tt egy Ăşj, működĹ‘kĂ©pes rendszer kiĂ©pĂĽlt volna- működĂ©skĂ©ptelennĂ© tettĂ©k, lerombolták. IdĂ©zet a jegyzĹ‘könyvbĹ‘l: „a központi műhelyek megszĂĽntetĂ©se után rátestálták a feladatot (nyersanyagellátás) a VKSZ-re (VeszprĂ©mi KözĂĽzemi SzolgáltatĂł), akiknek sem ismeretĂĽk, sem emberĂĽk nem volt a feladatra.” A 2014.oktĂłberĂ©ben megfogalmazott „vĂ©szkiáltásra” válaszkĂ©nt azt hangzott el: „A napokban nyilatkozott a miniszterelnök a munka alapĂş társadalom fontosságárĂłl. Most kell lĂ©pten-nyomon nĂ©pszerűsĂteni a tantárgyat, hátha visszakapja eredeti presztĂzsĂ©t.” „Az anyagellátĂł- rendszer ĂşjbĂłli kiĂ©pĂtĂ©se után zökkenĹ‘mentesen fogják biztosĂtani a nyersanyagot az iskoláknak. Ez várhatĂłan a tanĂ©v második felĂ©ben kezdĹ‘dik meg… „ Mindezek alapján nehezen állĂthatĂł (mĂ©gis tapasztaljuk ennek ellenkezĹ‘jĂ©t), hogy zökkenĹ‘mentes volt az átállás Ă©s problĂ©mamentesen működnek az iskolák. Legalább annyira problĂ©mamentesen ahogyan biztosĂtva van a mindennapos testnevelĂ©s eszközrendszere, Ă©s helyigĂ©nye. (Magyarország, 2014.Ĺ‘sze)
Forrás: Facabook |